Yay! Je wilt een kaartje op maat laten maken, geheel persoonlijk en naar jouw smaak. Maar hoe gaat dat in zijn werkt? Dit is mijn werkwijze.
Wil je een bestaande kaart bestellen? Kijk dan eens tussen de geboortekaartjes en trouwkaarten uit mijn collectie of er iets voor je bij zit!

De werkwijze: een persoonlijke kaart in 6 stappen
1. Vraag een offerte aan
De eerste stap is om een offerte op te vragen via het aanvraagformulier. Hierin maak je alvast duidelijk wat je wensen zijn, hoeveel stuks je wilt, een eventuele afwerking of speciaal soort papier en wat er in de kaart mag staan. Zo kan ik op basis van jouw wensen en passende offerte opmaken. Voor een inschatting van de prijzen kun je kijken naar mijn tarieven.
2. Kennismaken en wensen bespreken
In deze tweede stap gaan we nog wat dieper in op jouw wensen. Even (video)bellen, wat jij prettig vindt, en we bespreken wat je precies op de kaart wilt, wat voor stijl je wilt en wat er in mag komen. Als dat duidelijk is, ga ik beginnen aan je ontwerp!
3. Ontwerpen
In deze stap ga ik voor je aan de slag! Ik maak een ontwerp en lever je de digitale proefdruk aan, waarop je vier correctierondes krijgt. Dan kun je feedback geven en kunnen we nog wat aanpassingen doen. Mochten er meer correctierondes nodig zijn, dan zal er een meerprijs aan verbonden zijn. Dit gaat altijd in overleg.
4. Proefdruk
De eerste proefdruk! Een leuk moment. Hier krijg je je kaartje thuisgestuurd om het even goed te controleren. Staat alles er juist op? Geen spelfouten? Juiste data?
5. Akkoord en betaling
Klopt alles? Mooi! Dan kun je je akkoord geven. Na je akkoord volgt de betaling.
6. Levering
Met liefde pak ik jullie kaartjes in en doe ik ze op de post. Normaal bedraagt de verzendtijd meestal 3 tot 4 dagen, maar afhankelijk van welke extra’s je hebt gekozen kan dit langer zijn. Mocht je kaart bestaan uit meerdere onderdelen, zoals kaartjes verbonden door een paperclip, touwtje of met sluitstickers voor de enveloppen? Houd er dan rekening mee dat de kaarten nog in elkaar gezet moeten worden bij levering.
Extra stap, maar zeer gewaardeerd 🙂 : feedback!
Je hebt je kaartje en ik ben heel erg benieuwd hoe je alles hebt ervaren! Ik zou het erg leuk vinden als je je feedback achterlaat.